REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zakládáme si na spokojenosti našich zákazníků a tak reklamace řešíme s nadstandardním přístupem. Vyřídíme je maximálně rychle, pokud možno ke spokojenosti zákazníka. Na veškeré zboží je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců pokud není uvedeno jinak. Na starožitné hodinky poskytujeme zpravidla 12 měsíční záruční dobu. 

REKLAMACE - JAK POSTUPOVAT

Ne vždy můžeme vyhovět. I když bychom rádi vždy a všem vyhověli, ne pokaždé je to možné. Záruka se nevztahuje na:

  • Závady způsobené používáním hodinek v rozporu s pokyny pro užívání hodinek a péči o ně, jejich úpravami či neodborným zásahem do nich, např. neodborná výměna baterie atd.
  • Opotřebení hodinek způsobené běžným používáním nebo používáním v rozporu s pokyny pro užívání hodinek a péči o ně. Jde zejména o opotřebení skla, pouzdra a náramku nebo řemínku, či vybití baterie, pokud je v hodinkách použita.
  • Závady vzniklé v důsledku toho, že hodinky byly opravovány nebo upravovány jinak než autorizovaným servisem výrobce anebo prodejcem.

Postup v případě zaslání zboží:

Prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během převozu k nám nedošlo k jeho poškození

Zásilka by měla obsahovat:

  • Kopii faktury nebo číslo objednávky
  • Popis důvodu reklamace
  • Kontakt na Vás

Zásilku pošlete ekonomicky na adresu: Eva Illésová, Radvánovice 89, 511 01, Turnov. Zboží zaslané na dobírku nepřijímáme!

 

VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ - JAK POSTUPOVAT

Netrváme striktně na lhůtě 14 dnů (30 dnů stálí zákazníci). 

Reklamace i vrácení zboží řešíme nadstandardně. Máme však jednu podmínku. Je téměř nemožné, aby se nošené hodinky, a to i v krátkém časovém období, lehce nepoškrábaly. Proto musí být vráceny se všemi ochrannými plasty v originálním balení. Při splnění těchto podmínek rádi rychle vyměníme nerozbalené zboží či vrátíme peníze vč. poštovného. 

Pokud se rozhodnete zboží vrátit či vyměnit:

Prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během převozu k nám nedošlo k jeho poškození

Zásilka by měla obsahovat:

  • Kopii faktury nebo číslo objednávky
  • Žádost o vrácení peněz či výměnu zboží
  • Kontakt na Vás

Zásilku pošlete ekonomicky na adresu: Eva Illésová, Radvánovice 89, 511 01, Turnov. Zboží zaslané na dobírku nepřijímáme!

► Pokud si něčím nejste jistí, zavolejte nám na telefonní číslo: +420 775 580 920 nebo nám zašlete e-mail na info@nejpanskehodinky.cz.
 

 

Potřebujete poradit?

Milan Illés Milan Illés Mistr hodinář