REKLAMACE, VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zakládáme si na spokojenosti našich zákazníků a tak reklamace řešíme s nadstandardním přístupem. Vyřídíme je maximálně rychle, pokud možno ke spokojenosti zákazníka. Na veškeré zboží je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců pokud není uvedeno jinak. Na starožitné hodinky poskytujeme zpravidla 12 měsíční záruční dobu. 

Reklamaci můžete zadat přes on-line formulář: Vložení reklamace
Požadavek na výměnu zboží můžete zadat přes on-line formulář: Výměna zboží
Odstoupení od smlouvy můžete zadat přes on-line formulář: Odstoupení od smlouvy


REKLAMACE - JAK POSTUPOVAT

I když bychom rádi vždy a všem vyhověli, ne pokaždé je to možné. Záruka se nevztahuje na:

  • Závady způsobené používáním hodinek v rozporu s pokyny pro užívání hodinek a péči o ně, jejich úpravami či neodborným zásahem do nich, např. neodborná výměna baterie atd.
  • Opotřebení hodinek způsobené běžným používáním nebo používáním v rozporu s pokyny pro užívání hodinek a péči o ně. Jde zejména o opotřebení skla, pouzdra a náramku nebo řemínku, či vybití baterie, pokud je v hodinkách použita.
  • Závady vzniklé v důsledku toho, že hodinky byly opravovány nebo upravovány jinak než autorizovaným servisem výrobce anebo prodejcem.


Zboží na reklamaci nepřijímáme osobně na adrese e-shopu.

Postup pro zaslání zboží:

Prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během převozu k nám nedošlo k jeho poškození

Zásilka by měla obsahovat:

  • Doklad o nákupu
  • Popis důvodu reklamace
  • Kontakt na vás

Zásilku pošlete ekonomicky na adresu: Eva Illésová, Radvánovice 89, 511 01, Turnov. Zboží zaslané na dobírku nepřijímáme!

Neposílejte zásilku, jako službu Balík na Poštu, zásilky přijímáme pouze na adrese e-shopu prostřednictvím České pošty, nebo zásilkových služeb

 

VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ - JAK POSTUPOVAT

Zboží nepřijímáme osobně na adrese e-shopu.

Na vrácení zboží má zákazník 14 dnů  pokud u produktu není uveden delší časový úsek. 

Reklamace i vrácení zboží řešíme nadstandardně. Máme však jednu podmínku. Je téměř nemožné, aby se nošené hodinky, a to i v krátkém časovém období, lehce nepoškrábaly. Proto musí být vráceny se všemi ochrannými plasty v originálním balení. Při splnění těchto podmínek rádi rychle vyměníme nerozbalené zboží či vrátíme peníze vč. poštovného. V případě výměny zboží,  si účtujeme pouze nutné náklady spojené dopravou zboží zpět zákazníkovi.

Pokud se rozhodnete zboží vrátit či vyměnit:

Prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během převozu k nám nedošlo k jeho poškození

Zásilka by měla obsahovat:

  • Doklad o nákupu
  • Žádost o vrácení peněz či výměnu zboží s číslem účtu
  • Kontakt na Vás

Zásilku pošlete ekonomicky na adresu: Eva Illésová, Radvánovice 89, 511 01, Turnov. Zboží zaslané na dobírku nepřijímáme! Neposílejte zásilku, jako službu Balík na Poštu, zásilky přijímáme pouze na adrese e-shopu prostřednictvím České pošty, nebo zásilkových služeb

► Pokud si něčím nejste jistí, zavolejte nám na telefonní číslo: +420 775 580 920 nebo nám zašlete e-mail na info@nejpanskehodinky.cz.
 

 

Potřebujete poradit?

Milan Illés Milan Illés Mistr hodinář

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení