REKLAMACE

Zakládáme si na spokojenosti našich zákazníků a tak reklamace řešíme s nadstandardním přístupem. Vyřídíme je maximálně rychle, pokud možno ke spokojenosti zákazníka. Na veškeré zboží je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců pokud není uvedeno jinak. Na starožitné hodinky - použité zboží,  poskytujeme zpravidla 12 měsíční záruční dobu. V případě, že je smluvně poskytována delší záruka než 24 měsíců, nevztahuje se tato záruka na elektronické součásti hodinek a elektronické moduly. 

Reklamaci můžete zadat přes on-line formulář: Vložení reklamace


REKLAMACE - JAK POSTUPOVAT

I když bychom rádi vždy a všem vyhověli, ne pokaždé je to možné. Záruka se nevztahuje na:

  • Závady způsobené používáním hodinek v rozporu s pokyny pro užívání hodinek a péči o ně, jejich úpravami či neodborným zásahem do nich, např. neodborná výměna baterie atd.
  • Opotřebení hodinek způsobené běžným používáním nebo používáním v rozporu s pokyny pro užívání hodinek a péči o ně. Jde zejména o opotřebení skla, pouzdra a náramku nebo řemínku, či vybití baterie, pokud je v hodinkách použita.
  • Závady vzniklé v důsledku toho, že hodinky byly opravovány nebo upravovány jinak než autorizovaným servisem výrobce anebo prodejcem.
  • Pokud je nabízena prodloužená záruka na rámec zákonné garance, nevztahuje se na elektronické součásti a moduly hodinek. 


Zboží na reklamaci nepřijímáme osobně na adrese e-shopu.

Postup pro zaslání zboží:

Prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během převozu k nám nedošlo k jeho poškození

Zásilka by měla obsahovat:

  • Doklad o nákupu
  • Popis důvodu reklamace
  • Kontakt na vás

Zásilku pošlete ekonomicky na adresu: Eva Illésová, Radvánovice 89, 511 01, Turnov. Zboží zaslané na dobírku nepřijímáme!

Neposílejte zásilku, jako službu Balík na Poštu, zásilky přijímáme pouze na adrese e-shopu prostřednictvím České pošty, nebo zásilkových služeb

 

Potřebujete poradit?

Milan Illés Milan Illés Mistr hodinář