REKLAMACE, VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zakládáme si na spokojenosti našich zákazníků a tak reklamace řešíme s nadstandardním přístupem. Vyřídíme je maximálně rychle, pokud možno ke spokojenosti zákazníka. Na veškeré zboží je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců pokud není uvedeno jinak. Na starožitné hodinky - použité zboží, poskytujeme zpravidla 12 měsíční záruční dobu. V případě, že je smluvně poskytována delší záruka než 24 měsíců, nevztahuje se tato záruka na elektronické součásti hodinek a elektronické moduly.
Reklamaci můžete zadat přes on-line formulář: Vložení reklamace
Požadavek na výměnu zboží můžete zadat přes on-line formulář: Výměna zboží
Odstoupení od smlouvy můžete zadat přes on-line formulář: Odstoupení od smlouvy
REKLAMACE - JAK POSTUPOVAT
I když bychom rádi vždy a všem vyhověli, ne pokaždé je to možné. Záruka se nevztahuje na:
- Závady způsobené používáním hodinek v rozporu s pokyny pro užívání hodinek a péči o ně, jejich úpravami či neodborným zásahem do nich, např. neodborná výměna baterie atd.
- Opotřebení hodinek způsobené běžným používáním nebo používáním v rozporu s pokyny pro užívání hodinek a péči o ně. Jde zejména o opotřebení skla, pouzdra a náramku nebo řemínku, či vybití baterie, pokud je v hodinkách použita.
- Závady vzniklé v důsledku toho, že hodinky byly opravovány nebo upravovány jinak než autorizovaným servisem výrobce anebo prodejcem.
- Pokud je nabízena prodloužená záruka na rámec zákonné garance, nevztahuje se na elektronické součásti a moduly hodinek.
Zboží na reklamaci nepřijímáme osobně na adrese e-shopu.
Postup pro zaslání zboží:
Prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během převozu k nám nedošlo k jeho poškození
Zásilka by měla obsahovat:
- Doklad o nákupu
- Popis důvodu reklamace
- Kontakt na vás
Zásilku pošlete ekonomicky na adresu: Eva Illésová, Radvánovice 89, 511 01, Turnov. Zboží zaslané na dobírku nepřijímáme!
Neposílejte zásilku, jako službu Balík na Poštu, zásilky přijímáme pouze na adrese e-shopu prostřednictvím České pošty, nebo zásilkových služeb.
VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ - JAK POSTUPOVAT
Zboží nepřijímáme osobně na adrese e-shopu.
Na vrácení zboží má zákazník 14 dnů pokud u produktu není uveden delší časový úsek.
Reklamace i vrácení zboží řešíme nadstandardně. Máme však jednu podmínku. Je téměř nemožné, aby se nošené hodinky, a to i v krátkém časovém období, lehce nepoškrábaly. Proto musí být vráceny se všemi ochrannými plasty v originálním balení. Při splnění těchto podmínek rádi rychle vyměníme nerozbalené zboží či vrátíme peníze vč. poštovného. V případě výměny zboží, si účtujeme pouze nutné náklady spojené dopravou zboží zpět zákazníkovi.
Pokud se rozhodnete zboží vrátit či vyměnit:
Prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během převozu k nám nedošlo k jeho poškození
Zásilka by měla obsahovat:
- Doklad o nákupu
- Žádost o vrácení peněz či výměnu zboží s číslem účtu
- Kontakt na Vás
Zásilku pošlete ekonomicky na adresu: Eva Illésová, Radvánovice 89, 511 01, Turnov. Zboží zaslané na dobírku nepřijímáme! Neposílejte zásilku, jako službu Balík na Poštu, zásilky přijímáme pouze na adrese e-shopu prostřednictvím České pošty, nebo zásilkových služeb.
► Pokud si něčím nejste jistí, zavolejte nám na telefonní číslo: +420 775 580 920 nebo nám zašlete e-mail na info@nejpanskehodinky.cz.